Metodinės bazės modelio įrengimas

Senas Skautatinklis | 2010-08-17
Pasiskirstę į dvi komandas „statybininkai“ kibo į darbus ir pastatė smagias sūpynes, ypatingą daugiafunkcinį valgymo stalą–indų džiovyklę, kopėčias, suolelius su atramomis, tiltą per upę; ir aukurą vidury upės suprojektavo – kad vaikams ir jaunimui būtų smagu ir romantiška vakare, atsisėdus ant tilto, nukabinus kojas į vandenį, žiūrėti į akmeniniame aukure spragsinčią ugnelę. Iš dalies apstatytoje-įrengtoje teritorijoje matosi aiškus planas, kurlink stovyklavietė gali plėstis, kokių ir kuriose teritorijos vietose reikia papildomų stovyklinių-edukacinių įrenginių – dar patogesnių ir labiau lavinančių metodinių priemonių.





Renginys suorganizuotas įgyvendinant projektą „Gerosios patirties mainai vaikų neformaliojo ugdymo reglamentavimo, organizavimo ir įgyvendinimo srityje“, kurį remia Norvegijos finansiniai mechanizmai ir Lietuvos Respublika.
Senas Skautatinklis | 2010-08-17